Hell aint a bad place to be

så, slapp skoldag idag med endast ett snack om en gruppuppgift i religion och sedan film resten av dagen! minns inte vad den hette, men bra var den :) åkte sedan direkt hem till mikaela! gick och handlade mat, rostbiff o potatisgratäng och sen gick mikaela till farbror doktorn menas jag stannade i lägenheten och fixade maten :) blev en liten powernap också! sen käkade vi och myste. Sen blev det kvällens höjdpunkt, Mysteriet på greveholm! så jefla bra! sen ringde mor, och berättade att farfar åkt in med ambulans till sjukhuset och ville att jag skulle komma hem och vara med hunden menas dom åkte in till sjukhuset. Mikkis följde med mig hem min ängel! där kollade vi klart greveholm och sen slängde jag mig i duschen. efter ett tag va vi tvugna att gå hem till mikkis så hon kunde göra klart ett arbete. så tog med oss hunden och gick dit. var där ett tag och vid halv tolv ringde mamma så kom dom och hämtade mig och chili och så åkte vi hem. gick ner och la mig direkt, sen kom mamma ner och gav mig en kram från farfar :') älskar honom! men nu ska jag snart sova! ska bli gott med sovmorgon imorn iaf, halv tio ställer jag klockan på! ska bli skönt och få sova lite längre för en gångs skull! men, 2 dagar kvar lov, kommer sitta fint!
natti natti mina små peron!
big love


tack för att du är så underbar <3
tack anna-karin och bo!
de gjorde ni bra!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Naw :')

2008-12-18 @ 13:55:25
URL: http://mixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0