fyrhjuling!

min pappa var nyss ute i garaget och kollade om fyrhjulingen min startar och så! och det gjorde den, så kanske blir lite bus tillsammans med emma här ute på kullen! fan va kul de ska bli :D längesen jag körde den nu! lite tråkigt, för fyfan va shönt de e o åka runt på min limegröna skönhet. giller't! får se om det blir så imorn! :) får dra tidigt från GK;n så vi hinner åka innan pappa åker till sin vän och innan de blir mörkt, mina ljus är förstörda :( får hoppas!

Blev typ ingen pluggning alls för mig vilket är hemskt! får se till o plugga på söndag! jag måste!
har iaf intervjuat min mamma! de va ganska kul och få veta lite (: men det va hemskt o
få höra att hon såg sin morfar dö! han satt o läste tidningen så fick han en hjärtattack!
men iaf! sitter i vardagsrummet med mamma och pappa nu! :) lite mys!
men måste snart gå och lägga mig! får mig lite sovmorgon imorn iaf, för det är
luciasak på morgonen på skolan imorn, men det skiter vi i och åker dit när lektionerna
börjar ist! så börjar halv elva imorn, tar direktbussen klockan 10! så jefla gött!
men nu tror jag att jag ska springa ner i mitt rum!
sweet dreams
pörr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0