fjärde advent!

vart en mysig dag idag (: mamma kom ner och väckte mig halv tolv och sa att pappa vaknar nog snart och det är bra om jag är klar då. Orkade inte gå upp, så hör jag pappa efter ett tag, ropar att nu åker vi om 2 minuter! liten stress, åker lixom inte in till karlstad utan brunkräm! plus att jag hade jordens fluff, men hann fixa mig lite och sen åkte vi och hämtade syster, sen till farmor och hämta lite saker till farfar och sen bar det in till sjukhuset där vi hälsade på min farfar! mycket mycket trevligt, han va pigg o glad vilket kändes mycket bra :) hoppas verkligen på att han är hemma till jul, men det lutar faktist åt det hållet! :') annars får man väl åka in till sjukhuset på julaftonsmorgonen! gör väl inte så hemskt mycket så, bara man får träffa han, men det är ju inte så mysigt på sjukhuset, verkligen inte! var där i en timme ungefär, sen åkte vi till bergvik o käkade på Mamma Mia :) gick o köpte kulglass och sen åkte vi mot grums! skjutsade hem systra och sen åkte jag o pappa till farmor och drack kaffe och åt även en liten bulle. sen hem till kära Björnbärsvägen 1 igen! :) mycket värd dag! måste tillägga va roligt jag kan ha med min pappa ibland! haha, älskar han :) Senare blir det en tripp till Mikaela är det tänkt! :) varje advent (y ..



 

min mamma har varit mycket duktig och slitit med mitt gamla rum! målat det lila, taket vitt och så har dom köpt hyllor som hon fyllt med alla deras böcker! hon höll på flera timmar igår med att få in alla böckerna!



dock inte klart ännu, men det är på god väg, och det är finare nu än när
jag bodde där inne ;p men jag trivs underbart i det rummet jag bor i
nu jag :) så fint där så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0