everybodie's gonna die sometime

sovmorgon, o ja giller't!
va riktigt skönt o få sova lite längre idag! :) sov till 10 över nio!
vid tio bar det av mot staden! mami körde oss till sundsta,
där det blev bad för oss! va ganska kul måste jag säga! längesen jag badade
i badhus :D sen blev det för oss att åka in till stan o dra en baguett!
moms! sent till skolan för att leka lekar med vår kurator, och sen halv två,
blev det till att åka hem! emma följde med mig hem en stund! blev lite
mys i min säng med dator, musik och julkalendern! :D så jävla dåligt men har bestämt
mig för o kolla det varje dag på datorn när ja kommer hem från skolan! hihi..
tog bussen till mikkis vid fyra, kände för o va lat! hela dagen har bestått av hårfärgning!
så nu har både jag och mikkis röda slingor i håret! giller't. så fint så. kul o göra ngt med
håret för en gångs skull! :) men nu ska jag springa upp och gå på toaeletten känner jag,
inge gott när datorn ligger på blåsan lixom! höhö! party imorn, göttttttt!
kanske ses i dimman

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0