escape from this afterlife.

hade riktigt svårt för att komma upp ur sängen imorse asså,
ujujuj! men tog mig upp. dock lite för sent så blev ingen frukost.
sen glömde jag pengarna hemma som jag tänkt köpa mig något
mättande för i skolan. det gick ju jättebra. sen så va bussen typ en kvart
sen eller något imorse så jag va sen till skolan. allt gick åt helvete imorse typ!
men det har vart en hemskt lugn dag. eftersom vi har helt fritt på tisdagar så gör vi
ju lite vad vi vill typ. Så det enda vi har gjort idag, iaf jag siri och evelina, är o leka
med de bärbara datorerna vi har i skolan. kollade på Hajk, Häxan Surtant och lite
av den nya julkalendern Med skägget i brevlådan. men det hängde sig för oss
hela tiden så det gick inge. sen va dagen slut, helt plötsligt sådär! illa va snabbt det gick,
för det gick ju endast snabbt för att vi bara satt och härjade och inte arbetade med något alls!
Tog bussen hem klockan två, och där satt min bellie :) mysmys! satte mig hos henne o tjötade
den tråkiga resan hem till grums som genast blev roligare än den brukar vara!
och nu är jag hemma :) senare idag blir de nog o göra ett arbete och så
ska jag kolla på lösvikt med robert gustavsson tänkte jag! han är ju så underbart
bra! går inget annat än o älska den killen asså! :)
men nu ska jag säga till pappa o bränna ut den!
återkommer väl med ngt smattrigt senare!
puss amigos '


ge mig en biljett?


Kommentarer
Postat av: kingen

i miss you :(

2008-12-03 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0