do do do!

Tambourines and elephants are playing in the band.
Won't you take a ride on the flyin' spoon
?


mikaela glömde ringa mig igår. va väl det jag tänkte :o
igår skulle jag varit duktig och sova tidigt. gick o la mig vid elva, men somnade vid ett!
asså va fan blire? blir så trött på det. vill sova tidigt så jag inte är så jävla sleten på mornarna sen! skit!
men iaf, kom upp imorse och åkte till skolan. Bussen va helt cp. stog nere vid station i typ 15 minuter så kom
rätt så sent till lektion, men som tur va så meddelade emma det till min lärare så han visste att den va sen :)
hade Religion då! satt mest och tjötade med folk! mys .. sen skulle vi haft svenska, men vår lärare är inte här
så vi hade matte istället. sen käk, inge vidare! så blev en skön snickersglass sen! moms! och nu skuille vi också
haft svenska, men har GK ist, vilket gör att vi har bara 50 minuter på fredag ist så slutar typ halv två så ist för 10 i tre!
giller't.

i eftermiddag ska jag sola med sara! :) ska bli skönt o få lite fusk-färg! har ju bad imorn lixom!
efter det blir det att åka till mikkis! blir plugg, hockey och grey's! som vanligt. Regular wednesday!
men nu ska jag väl försöka ta tag i mig själv, eller få med mig sara hem? Lars har ju ändå
redan kryssat i närvaro'n så han märker nog inte om vi går ;) men det märks!
Bother me tomorrow, today, I'll buy no sorrows.
kössmig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0