dagen före den stora dagen!

.. och det är ju såklart julafton vi snackar om då, som jag förstår att ni alla redan räknat ut att det är imorgon :)
imorse blev jag väckt av en mikaela som lovade o inte väcka mig innan halv tolv. skvätter till av ett sms 20 i elva! tack så jävla mycket tänkte jag då ;) men ringde henne och sa att jag skulle duscha innan hon kom. orkade verkligen inte gå upp, skrev vid halv att hon skulle gå tolv. vilket inte va smart för jag kom inte upp förän tolv :d men jag var klar när hon anlände och vi började städa mitt rum! sen bytte vi julklappar. fick ett linne (: tack baby! sen hittade jag typ, trivial preisuit så satt och läste massa frågor för henne, och hon sedan för mig. hon vandrade hem strax efter två och tvingade mig att följa henne så tog med chili ut på en prommis. kom in och satte mig och kollade på Jul Jul med galenskaparna med pappa! så jefla bra. sen la jag mig här i min säng som vanligt. väntar på mat faktist, undrar om jag får någon? hum ..
vid halv sju bär det av till farmor o farfar för lite minijul som jag redan nämt! myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0