Balder?

somsagt blev det att fara till mikaela under kvällen! :) började baka runt halv tio, blev muffins, så jefla goda! gjorde dem fina med kristyr :) lägger in bild såsmåningom, har inte USB-minnet här nere :) kollade tv och sånt, sen fick vi för oss för att gå ut och gå och filma o ha oss :D jag börjar såklart med att ramla xd fyfan va klockrent. fick tyvärr inte det på film, mikkis filmade bara när jag skrattar ihjäl mig, asså det är helt sanslöst va ja skrattade, fult skrattade jag med :D sen åkte vi kundvagn, lekte balder och ringde till folk o va allmänt fula typ! kom in igen vid typ ett, då kollade vi på ett program om typ, en som va alkoholist och en som va beroende av heroin! uchameja. vandrade hem vid två, o fyfan va mörkt det va! gick och lyste med mobilen och pratade med mikkis i telefonen undertiden :) sen la jag mig i sängen och ska snart ta o sova tror jag faktist :) ska bli gott! tror det blir stan en sväng med papi imorn så måste sova ut, åker väl in vid tolv imorn med så :) bara tre dagar kvar till jul också, men ingen snö än! hoppas på att jag vaknar med vitt utanför fönstret innan de två kommande dagarna!

emmsi är saknad,
även siri och evelina!
mina gullungar!
love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0