återigen, stora staden!

tredje gången det blivit in till stan för mig under mellandagarna! Syster ringde vid halv elva och tvingade med mig så blev en tripp till bergvik! hittade mig en guldig bolero som det blir att ha imorgon :-) kom hem runt halv två. Vandrade bort till bellie och satt där tills hennes mamma kom och hämtade henne, pratade lite om imorn och sådär. Annars har jag endast legat i soffan och slappat. Ska prova hela nyårsoutfiten sen och även trippeltånga mitt hår och se om det blir bra, isf ska jag göra det imorn också (: hoppas på en najs kväll imorgon utan massa strul och snefyllor! men ja, man vet aldrig hur det blir när det är grumsparty man pratar om, verkligen inte!

Nyårslöftet jag haft detta år, enda året jag haft nyårslöfte har jag faktist klarat av. Det började med att Amanda sa dagen efter nyår att hon skulle ha som nyårslöfte att gå ner 10 kilo. Då sa jag: om du ska gå ner 10 kilo ska jag fanimej gå upp 10 kilo! jag har alltid haft mycket svårt för o gå upp, men sagt och gjort, jag satte igång med mitt löfte. efter några dagar bestämde jag mig för att minska lite på kilona och bestämde ist att jag skulle gå upp 7 kilo. Så nu är jag faktist nöjd med min kropp och är inte någon liten spinkis längre vilket känns riktigt bra. För ett år sen vägde jag 48 kilo och idag väger jag 53 kilo. Så har egentligen inte riktigt klarat löftet, eftersom jag endast gått upp fem kilo, men jag är nöjd nu och jag kan säga er att fem kilo har gjort ganska rejäl skillnad på mig faktist! Så nu funderar jag på om jag ska komma på något nytt löfte, men jag vet inte riktigt. Tycker inte om löften, som godislöfte och sådant, det är ju bara jobbigt! det har ju inte vart jobbigt o äta hur mycket som helst precis så detta löftet har vart ganska bra faktist :) jag är nöjd!




bild från gbg 1 mars!
så smal är man inte längtre, tss ;)


Kommentarer
Postat av: geten

du e så snygg på den! :)

2009-01-02 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0