Åhåjaja, va tröttsamt'

Gud va trött jag börjar bli på skolan. Nu efter lovet har vi fått nytt schema, och skoldagarna har aldrig gått så långsamt någonsin! Man får ju panik. Slutar fyra tisdag onsdag torsdag, men det är tur att jag går från halv elva till två på måndagar och nio till tolv på fredagar!

Under helgen då, blir det ganska lugnt. Imorgon kommer några godbitar hit. Jag ska bjuda på en liten födelsedagsmiddag har jag tänkt mig :) ska bli riktigt mysigt. Sen på lördag kommer lilla Lisa hit :) vet inte vad vi kommer hitta på men blir väl ngn promenad o visa vackra grums o sen lugnt! Ska nog tvinga henne o färga mitt hår ;)

Ligger iallafall i sängen nu o borde sova, men har nyss duschat och sen sov jag någon timme under dagen så jag är ganska pigg nu. Jävlar! Men men, får se när jag slumrar in!

pyssie

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA BRYD

2010-03-11 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0