Times have changed and times are strange '

ja, nu sitter jag här igen, vilse i min egen trädgård......

Nej, faktist ligger jag här i Ida's säng o myser lite med henne :) Gjort massa ärenden på stan och så idag och sen kollade vi på film när vi kom hem. Sommaren med Göran blev det! inte så bra som jag trodde, men den gick o kolla på iaf! Ida sov dock igenom hela jävla filmen, så hade ju inget trevligt sällskap precis ;) hihi.

Ikväll blir det bara lugnt, som vanligt för oss ;) Blir mys med Ida på Söndag, Alla hjärtans dag :) Eftersom vi båda är singlar myser vi tillsammans då istället, vi ska äta kärleksmums! ska bli mys.

Peace


Kommentarer
Postat av: felicia

gud så liten ida såg ut... söt!

2010-02-22 @ 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0