Shh be quiet, you might piss somebody off '

Gud va underbart det är o bara ligga i
sängen o lyssna bra musik. Just nu spelas Avenged Sevenfold. Så jävla bra så det är ju inte sant! Ni som gillar hårdrock o inte hört dom, LYSSNA NU! Otroligt hemskt att trummisen dog ganska nyss, hans röst är underbar.. Har även hört att hade han inte dött så hade dom antagligen kommit till Metaltown! Det va den största önskan jag hade, förutom AC/DC då, men de e ju självklart ;) får hoppas på att Disturbed kommer dit iår igen istället.

Annars har det varit en ganska lugn dag idag. Åkte med mami till ica och köpte lite grejer till milkshake så det ska jag unna mig lite senare :) löste även in min vinst på uppesittarkvälls-bingolotten. 2 sverigelotter, så där vann jag faktist 25 kronor, inte mycket men alltid kul o vinna ;) Var snäll o skottade garageinfarten när vi kom tillbaka med. Så duktig ;) Annars blire paradise hotel ikväll o bara dega. Gött det med :)

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0