Merci, for beeing you '

Min helg har tillbringats i hagfors hemma hos Ida's pappa :) har vart en trevlig helg med pizza och film och fester! Idag skulle vi åkt tillbaka till karlstad till hennes lägenhet och mysa med ngn romantisk film och äta kärleksmums, eftersom det är alla hjärtans dag, men så blev det inte! Ida har vart sjuk hela helgen och idag fick hon åka till sjukhuset igen, tredje gången och nu bekräftades det att hon har en halsböld! Stackars min tös <3

Jag fick ta bussen hem själv, och de va en jävla resa! åkte två och var hemma halv fem! tänk att det ska ta så lång tid? fyfan .. Men nu är jag hemma iallafall och väntar på att min mamma ska komma hem och steka potatis till mig ;) blir superlugnt ikväll för jag är riktigt sliten, och även lite bakfull ;)

Peace out, happy valentines day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0